REGULAMIN GABINETU KOSMETYCZNEGO ESTETICA


§ 1 Postanowienia ogólne i Umawianie wizyty

  • Niniejszy regulamin gabinetu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w Gabinecie Kosmetycznym Estetica , ul. Reymonta 9/12, Radomsko 97 – 500, zwanego dalej „Gabinetem”.
  • Klienci gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  • Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu zgody na zabieg, aż do jego zakończenia.
  • Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  • Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu drobnych usług takich jak : depilacja wąsika, regulacja brwi, depilacja pach, henna, ściągniecie hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczająco dużo czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
  • Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z zabiegów tylko pod opieką rodzica lub pełnoprawnego opiekuna albo osoby upoważnionej przez rodzica ( wymagane pisemne upoważnienie) .

§ 2 Higiena i bezpieczeństwo

  • Kosmetolog czy fizjoterapeuta zobowiązany jest do wykonania dezynfekcji stanowiska, rąk, a w przypadku zabiegów z iniekcją przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności wykonuje się po wykonaniu zabiegu.
  • Osoby pracujące w gabinecie zobowiązane są utrzymywać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  • Osoby pracujące w gabinecie zobowiązane są do przestrzegania zasad BHP i przeciwpożarowych.
  • W gabinecie dbamy o dezynfekcję i sterylizację narzędzi.
  • Gabinet posiada własny autoklaw do sterylizacji narzędzi.
  • Gabinet kosmetyczny Estetica oferuje usługi zamieszczone na stronie : http://gabinetkosmetyczny-estetica.type.pl/ .
  • Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomić osobę wykonującą zabieg o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach , które mogą wpłynąć na zabieg, a w szczególności o : chorobach serca, rozruszniku serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalnych w fazie ostrej, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach np. domacicznych, metalowych częściach w przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek.
  • Klient jest zobowiązany do nieposiadania w czasie zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez klienta na jego odpowiedzialność lub ewentualnie jeśli nie ma w czym to udostępniamy specjalny stożek do przechowywania biżuterii na czas zabiegu ( aby nie poginęły pierścionki, bransoletki itd.) .
  • Klienci zobowiązani są do natychmiastowego informowania osoby wykonującej zabieg o pogorszeniu stanu zdrowia czy samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
  • Pracownik gabinetu ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość , czy klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie klienta w stanie pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.


§ 3 Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin

  • W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić o tym obsługę Gabinetu kosmetologicznego Estetica nie później niż 48 godzin przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią skorzystają z usługi i przyjdą na zwolniony termin, po warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
  • Osoby, które nie szanują naszej pracy i naszego czasu, tracą przywileje zapisów priorytetowych lub zapisów w nadgodzinach kosmetologów. Trzykrotne niezastosowanie się do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów i odmówieniem wykonania usług w gabinecie Estetica.


§ 4 Wizyty w towarzystwie

  • Na terenie gabinetu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
  • Na terenie salonu obowiązuje zakaz palenia tytoniu, wyrobów tytoniowych i nikotynowych , w tym papierosów elektronicznych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  • Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, które może zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. W gabinecie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci(m.in. środki do dezynfekcji, prądy itd. ) ! Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie. Punkt ten wynika z troski o życie i zdrowie Państwa pociech oraz strefę komfortu i relaksu jaką jest gabinet kosmetyczny.
  • Za uszkodzenia bądź zniszczenia w gabinecie dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
  • Klientka bądź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w gabinecie.
  • Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe zostawiane bez nadzoru. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  • Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie gabinetu.
  • Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu , wynikające z subiektywnych, indywidualnych odczuć (również w przypadku, gdy klient sam bez wcześniejszej konsultacji z kosmetologiem dokonał wyboru zabiegu).
  • Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze standardami i specyfiką metody, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być satysfakcjonujące.

§ 5 Płatność

  • Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne zgodnie z aktualnym cennikiem.
  • Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej , mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów czy bonów upominkowych. W przypadku zmiany cennika klienci są o tym informowani.
  • Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami , chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
  • Promocje gabinetowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty gabinetu.
  • Czas trwania promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie , określany jest przez gabinet kosmetyczny Estetica.
  • Vouchery / bony upominkowe na wizyty można wykorzystać w określonym przez gabinet czasie . Czas ważności vouchera / bonu upominkowego to 3 miesiące od dnia zakupu i przed upływem tego czasu należy go zrealizować. Jeśli obdarowana osoba wie, że w tym czasie nie będzie mogła poddać się zabiegom to zaraz po otrzymaniu bonu musi stawić się osobiście w gabinecie w celu zmiany czasu realizacji bonu maksymalnie do 6 miesięcy ważności od daty zakupu.
  • Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym / voucherem następuje minimum 24 godziny przed planowanym zabiegiem, w przypadku nieodwołania w tym terminie wizyty i nie stawienia się na umówioną godzinę zabiegu gabinet Estetica traktuje usługę jako zrealizowaną.
  • Bon upominkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby , na określoną kwotę lub konkretnie wybrane usługi.
  • W przypadku zagubienia, utraty , zniszczenia bonów / voucherów gabinet Estetica nie ponosi odpowiedzialności , ani nie przewiduje rekompensaty.
  • Bony/ vouchery po dacie ważności nie będą realizowane.
  • Nie dopuszcza się zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery .
  • Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia czasowych promocji na Zabiegi w gabinecie . Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do opinii publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
  • Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.


§ 6 Nieobecności i odwoływanie wizyt

  • Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu zabiegu na mniej niż 24 godziny przed zabiegiem , uprawnia Gabinet do naliczenia opłaty w wysokości do 25 % wartości umówionych usług.
  • Opłata nie jest pobierana przed wizytą. Nie jest też pobierana jeśli usługa zostanie wykonana, więc po zakończeniu usługi płacisz określoną umówioną wcześniej cenę.

§ 7 Reklamacje

  • Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów, w terminie max. 2 dni od wykonania zabiegu.
  • Reklamację powinno złożyć się w formie pisemnej w siedzibie Gabinetu.
  • Czas rozpoznania reklamacji 30 dni.
  • W przypadku rozpoznania reklamacji gabinet NIE DOKONUJE ZWROTU pieniędzy w postaci całej lub połowy kwoty wykonanej usługi. Gabinet może zaproponować poprawienie usługi, korektę jako uzupełnienie zabiegu bądź jakieś dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  • W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.

§ 8 Postanowienia końcowe

  • Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet i pracownicy.
  • Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.
  • Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  • Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 września 2021r. do odwołania.